E DREJTA E KTHIMIT OSE E NDËRRIMIT TË PRODUKTIT

Kur korrieri ju dorëzon porosinë, kontrollojeni menjëherë produktin në praninë e tij. Nëse produkti tregon dëmtime të dukshme ose nuk është në përputhje me porosinë tuaj, ju lutemi të na telefononi në 070914000 ose të dërgoni të dhënat tuaja (emër, mbiemër, numër telefoni) në contact@mytime.mk dhe të tregoni pse dëshironi ta ndërroni ose ta ktheni produktin. Na kontaktoni brenda 24 orëve nga marrja e porosisë. Operatori ynë do t'ju informojë për hapat e mëtejshëm, sa më shpejt që të jetë e mundur.

Ju mund ta ktheni ose ta ndërroni produktin brenda 15 ditëve nga blerja e tij. Produkti duhet të jetë i padëmtuar dhe i papërdorur, i mbështjellë në paketimin e tij origjinal, me të gjitha dokumentet që keni marrë gjatë blerjes (faturë/kupon fiskal, garanci etj.). Të përgatitur dhe paketuar në këtë mënyrë, mund ta ktheni me shpenzimet tuaja në DTU WATCH ID, DOOEL, 8 September Blvd no.3, blloku 4, dyqani 4 Shkup. Pas marrjes së produktit, ne kontrollojmë nëse është i dëmtuar apo i përdorur dhe vetëm atëherë do t'ju dërgojmë produktin e përshtatshëm për  zëvendësim.

Nëse produkti ka mangësi sipas dispozitave të parashtruara nga Ligji për Mbrojtjen e Konsumatorit, ju lutemi veproni në përputhje me rregulloren për Ankesa për Produktet e Blera Online dhe, së bashku me  formularin e ankesës т dërgojeni në contact@mytime.mk

Pavarësisht nga arsyeja e kthimit, dyqani online MY:TIME është i detyruar t'i kthejë klientit shumën në një llogari transaksioni të regjistruar në emër të blerësit, në kartën të përdorur për pagesën, pra, në emër të personit në faturë.