Kur korrieri ju dorëzon porosinë tuaj, kontrolloni produktet menjëherë, në praninë e tij. Nëse produkti ka dëmtime të dukshme ose nuk përputhet me porosinë tuaj, ju lutemi të na telefononi në 15 150 ose të dërgoni të dhënat (emrin, mbiemrin, numrin e telefonit) në contact@mytime.mk dhe na tregoni pse dëshironi të ndërroni ose ta ktheni produktin. Na kontaktoni brenda 24 orëve nga marrja e porosisë. Operatori ynë do t'ju informojë për hapat e ardhshëm, sa më shpejt që të jetë e mundur.
Produktin mund ta ktheni brenda 15 ditëve nga blerja dhe shkëmbimi mund të bëhet brenda 30 ditëve. Produkti duhet të jetë i padëmtuar dhe i papërdorur, i mbështjellë në paketimin e tij origjinal, me të gjitha dokumentet që keni marrë gjatë blerjes (faturë/kupon fiskal, garanci etj.). Të ambalazhuar në këtë mënyrë, mund ta ktheni me shpenzimet tuaja në DTU WATCH ID, DOOEL, 8 September Blvd no.3, blloku 4, dyqani 4 Shkup (nëse blihet online) ose në dyqanin MY:TIME ku keni blerë. Pas marrjes së produktit, ne kontrollojmë nëse është i dëmtuar apo i përdorur dhe vetëm atëherë do t'ju dërgojmë produktin e përshtatshëm për zëvendësim.
Pavarësisht nga arsyeja e kthimit, dyqani online MY:TIME është i detyruar t'i rikthejë ekskluzivisht klientit në llogari shumën e paguar në emër të blerësit, në kartën e përdorur për pagesën, pra, në emrin e personit në faturë.
Newsletter
15 150
Blvd. 8-mi Septemvri 3/4/4 Shkup
contact@mytime.mk
Orari i punës:
09:00 - 17:00